هوای الوده

سلامخوب من سه شنبه صبح پرواز داشتم به اهواز برا همراهی تیم کارفرما و مدیر طرح برای جلسات پروژه. خلاصه برگشتمون با پرواز تابان بود ساعت 7 عصر که بعد از کلی معطلی سوار هواپیما شدیم. تو محوطه فرودگاه کلی دور دور کرد و پرواز کرد. بعد از حدود 10 دقیقه پرواز دور زد و برگشت به سمت اهواز که نقص فنی داریم. خلاصه برگشتیم و رفتیم هتل. بلیط برا فردا ده صبح گرفتیم با ایران ایر. خلاصه برگشتیم تهران و مستقیم رفتم به کنفرانس مدیریت شهری که دکتر نظر پور هر ساله دعوتمون میکته وفرصتی میشه برا دیدار دوستان قدیمی. من بعدش هم رفتم شرکت و بعدشم قرار استخر داشتیم که دکتر بابک هماهنگ کردیم. عصر راه افتادیم برا استخر که اینقدر ترافیک شد که نیمه راه برگشتیم و رفتیم خونه مادر که تازه از ترکیه برگشته بود. پنج شنبه صبح هم با زنگ موبایل یکی از دوستان قدیمی بیدار شدیم که دعوتمون کردند برمی باعشون در ملارد. ما هم از خدا خواسته راه افتادیم و رفتیم. اونها هم دو تا دختر تقریبا هم سن بچه ها داشتند. کلی بازی کردند با هم. جای همه خالی شب هم آش زدیم و بخاری هیزمی و به اصرار بچه ها خوابیدیم اونحا. صبح هم نان تازه و همه جور لبنیات حای همه خالی.حدود ظهر راه افتادیم اومدیم خانه و این آخر هفته هم اینطوری طی شد.تا نوشته بدی هوای الوده...
ما را در سایت هوای الوده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rohamfarham بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 19:36